piątek, 30 grudnia 2016

Nasze Naukowe Pasje i Dokonania- wystawa posterów (Noc Biologów 2017)

Po pierwsze – sam pomysł na taką wystawę. Obydwie jesteśmy młodymi naukowczyniami. Prowadzimy badania, doświadczenia na określonym materiale badawczym. Często nauka jest naszą pasją. Chcemy podczas Nocy Biologów zaprezentować nasze naukowe dokonania w formie wystawy szerszemu gronu osób. Nauka nie musi być nudna ani zarezerwowana jedynie dla naukowców. Zazwyczaj tak jest. Chcemy pokazać w formie posterów, co robimy na co dzień, co prezentujemy na konferencjach naukowych. Co nas interesuje.
 Lek. wet. Blanka Bukowska i mgr inż. Natalia Machałek

Zobacz program Nocy Biologów


Blanka Bukowska 

Jestem absolwentką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie w 2013 roku. W tym samym roku rozpoczęłam studia doktoranckie na macierzystej Uczelni w Katedrze Rozrodu Zwierząt z Kliniką. Doświadczenie oraz umiejętności praktyczne zdobywałam w lecznicach w Polsce i zagranicą. Dużo czasu poświęcam pracy i poszerzaniu wiedzy, często biorę udział w konferencjach i warsztatach weterynaryjnych. Od początku mojej kariery skupiam się na rozrodzie wspomaganym u zwierząt towarzyszących oraz szeroko pojętej internie.

Jestem pomysłodawczynią oraz założycielką olsztyńskiej Grupy Mokre Nosy, której nadrzędnym celem jest pomoc w znalezieniu stałych domów dla bezdomnych, porzuconych zwierząt. Prywatnie jestem właścicielką dwóch kotów: kotki uratowanej przed eutanazją ślepego miotu oraz dorosłego już kocura, adoptowanego w wieku 3 tygodni.
W wolnym czasie najczęściej trenuję fitness lub biegam. Kocham podróże, zwłaszcza do Świnoujścia lub Trójmiasta.


Natalia Machałek 
Mgr inż. Rolnictwa i Zootechniki. Absolwentka Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa oraz Wydziału Bioinżynierii Zwierząt. Pasjonatka rasy Berneński Pies Pasterski. Mam psa „Bernula” – Hinę, Hinunię, Hisię! Mieszkam zarówno w Olsztynie jak i w Jedzbarku. Stamtąd również czerpię inspiracje do badań, działań i robienia fotografii.

Nie lubię nudy. Działam na wielu płaszczyznach. Piszę, obserwuję, maluję, fotografuję. Starym rzeczom, niepotrzebnym- lubię nadawać nowy wygląd.

Prezentuję posterki. To coś na kształt posterów takich jakie przygotowuję na konferencje naukowe, jednakże te obecne są bardziej przystępnie napisane. Jednocześnie zagadnienia te to tematy związane z moją działalnością naukową, gospodarczą i pozostającą w kręgu moich zainteresowań.

Każdy z Nas jest obserwatorem. Każdy z Nas może być badaczem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz