poniedziałek, 29 kwietnia 2013

3,2,1.... biotechnologio start!

Mam na imię Klaudia. Jestem studentką III roku biotechnologii na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Gdyby ktoś 8 lat temu powiedział, że w 2010 roku rozpocznę studia na kierunku "biotechnologia", zapewne potraktowałabym to jako żart, bo przecież to zawsze historia była moją wielką miłością... Jednak ludzie wraz z upływem czasu, poznawaniem świata i zdobywaniem nowych doświadczeń, zmieniają swoje zainteresowania i cele.

Od zawsze interesowała mnie biologia, jednak nie myślałam o niej jako o dziedzinie, która będzie towarzyszyła mi przez resztę życia. Wszystko zmieniło się w 3 klasie liceum. Zrozumiałam, że to właśnie biologia jest nauką, która mnie najbardziej fascynuje. Dziś nie żałuję bardzo ciężkiej pracy,jaką musiałam włożyć, przyspieszonej nauki do matury oraz nocy spędzonych nad książkami w celu zdobycia wiedzy o tkankach, fagocytozie i niesamowitych żyjątkach. Myśląc o tych doświadczeniach pojawia się uśmiech na mojej twarzy, ponieważ wiem, że mimo wielu trudności potrafię się zmobilizować i osiągnąć postawiony sobie cel. Nie wiem co wpłynęło na zmianę mojej decyzji, ale wiem, że to najlepsza rzecz, jaka mogła mnie spotkać. Biotechnologia pochłonęła każdy fragment mojego ciała i mojej duszy. To właśnie jej poświęcam (prawie) każdą chwilę dnia...

Poza bardzo wymagającą i pracochłonną "biotechnologią" mam jeszcze trzy wielkie miłości, o których będzie można przeczytać na moim e-portfolio. Zapraszam :)

Klaudia Bojarowska
(e-portfolio)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz