środa, 31 grudnia 2014

Przyroda zamknięta w wierszach

Wystawa poezji „Przyroda zamknięta w wierszach” Izabeli Masłowskiej podczas Nocy Biologów 9 stycznia 2015, hall Collegium Biologiae; godzina 9.00 – 21.00.  

Nazywam się Izabela Masłowska. Mieszkam w Starym Waliszewie. Jest to piękna wieś położona w województwie łódzkim. Skończyłam studia na Uniwersytecie Warmińsko- Mazurskim w Olsztynie na Wydziale Kształtowania Środowiska i Rolnictwa kierunek Rolnictwo specjalność doradztwo rolnicze. Aktualnie pracuję w swoim zawodzie w Łódzkim Ośrodku Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach.

Swoją pasję do pisania wierszy odkryłam w sobie już dawno. Piszę wierszę już od ponad dziesięciu lat. Od dziecka uwielbiałam czytać ksiązki i zostało mi to do dzisiaj i pewnie dzięki temu, że dużo czytam postanowiłam sama coś stworzyć. Zawsze wychodziłam z założenia, że papier przyjmie wszystko , każde słowo czy emocje. Dlatego piszę wiersze gdy jestem smutna, albo wesoła. To jest taka moja forma odskoczni od codzienności. Skoro czasami nie potrafię wyrazić tego co czuję w prostej rozmowie to przelewam na papier. Mam napisanych ponad 200 wierszy, ale piszę je ,,do szuflady''. Dopiero niedawno ujrzały światło dzienne i wrzucam je na strony internetowe związane z poezją.

Piszę wiersze rymowane, wiersze białe - nawet mam kilka fraszek. Tematyka jest różna od miłości, poprzez życie a kończąc na przyrodzie. Zależy od weny i mojego nastawienia. Większość wierszy jest bardzo osobistych, łatwo można w nich odczytać moje doświadczenia. Stąd każdy z nich jest dla mnie ważny i wiążę się z jakimś wydarzeniem z mojego życia. Piszę prostym i zrozumiałym językiem.

Podczas Nocy Biologów 2015 będę miałam przyjemność zaprezentować Państwu 12 wybranych wierszy związanych z przyrodą. Życzę miłej lektury

Izabeli Masłowskiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz