czwartek, 30 lipca 2015

Francja oczami stażysty


Francja.  Nie często zdarza się taką możliwość ale mi się przytrafiła, staż we Francji to coś co zawsze chciałem zrobić, przeżyć przygodę, nauczyć się życia w innym miejscu niż w Polsce, spróbować czegoś nowego. Ciężko mi powiedzieć co było najlepsze w całym wyjeździe, jednak chyba najmocniejszą strona był sam staż, możliwość poznania metod ochrony przyrody, wykorzystania dóbr naturalnych otaczających nas na co dzień, poznanie produkcji produktów regionalnych i nie tylko, poszerzenie mojej wiedzy o przyrodzie organizmach jak i regionie.

Centralną Francja to miejsce do którego warto przyjeżdżać nie tylko że względu na cudowne widoki, naturę ale i że względu na ogrom możliwości imprez kulturalnych i miejsc które na prawdę warto zobaczyć( zamki kościoły i miasta). Francję warto odwiedzić że względu na cudowną kuchnię oraz ludzi od których na prawdę wiele idzie się nauczyć. Parc naturel de la Brenne miejsce gdzie spędziłem ostatnie 3 tygodnie dało mi taką szansę za co serdecznie dziękuję.

Cały wyjazd by się nie odbył gdyby nie znakomite relacje między Polską a Francją, o które tak dbają nauczyciele z naszej uczelni min prof. Stanisław Czachorowski i dr. Marta Śliwa. Dziękuję także stowarzyszeniu France Pologne za cudowne chwilę spędzone za granicą, za gościnę, znakomite wycieczki i organizację stażu.

Pozdrawiam

Cezary Odrzygóźdźstudent UWM i stażysta we Francji




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz