sobota, 24 lutego 2018

Gdy "Rozum z ptakami odlatuje"


Profesora Tryjanowskiego poznałem dawno temu, gdy przyjeżdżałem na konsultacje do Poznania. Mimo upływu lat jego zafascynowanie ptakami i badaniami naukowymi jest ciągle wielkie. Jak i poczucie humoru. Książkę profesora Tryjanowskiego, która się właśnie ukazała, gorąco polecam.

A niżej jego osobista rekomendacja.

Stanisław Czachorowski



Drogie Koleżanki i Drodzy Koledzy,

Piszę do osób poznanych na różnych życiowych szlakach. Ci co mnie znają dłużej niż kwadrans wiedzą, że bardzo lubię ptaki. Hmm, dla części to mała patologia mojej głowy od szkoły podstawowej. Skutecznie przeżyła czas szkoły średniej, edukacji wyższej, a jak widać i długo, długo dłużej ….

Może się czasem zastanawiacie skąd ten ptasi bzik i dokąd to wszystko prowadzi? Na to pytanie nie ma prostej odpowiedzi. Nieco wyłożyłem i spisałem w książce, pod nieco tajemniczym tytułem Rozum z ptakami odlatuje. Nie jest to pozycja naukowa, ale opowiada też o nauce! Raczej pokazuje jak się rodzą ptasie zainteresowania, dlaczego są tak silne (aż do przesady!), czy da się zachować obserwując ptaki zimną krew.

Ptaki wciągają jak bagno. Są zwyczajnie fascynujące! Mamy wysyp ptasie literatury o ptakach. To jest książka o tych, którzy podpatrują ptaki.

Książki nie znajdziesz nawet w najlepszych stacjonarnych księgarniach! No, ale od czego jest Internet? Aż by się chciało napisać: słuchacze z Polski północnej tam a tam, a z Polski południowej to siostrzane konto😉 Może jednak wzdłuż linii Wisły będzie prościej. Czyli zachód tutaj: www.przyrodnicze.pl a na wschodzie: www.lanius-books.com

Życzę miłej lektury i czekam na komentarze!

Kreślę się z należnym szacunkiem
Piotr Tryjanowski

PS. Cała idea „marketingowa” opiera się wyłącznie na przekazie e-mailowym i na tzw. marketingu szeptanym. To oznacza, że chciałbym Cię prosić by podzielić się tą wiadomością z innymi. Niekoniecznie robiąc „przekaż dalej”, ale też dając informacje na blogi, fora dyskusyjne, a nawet do lokalnej prasy. Dziękuję!

1 komentarz:

  1. Przekonała mnie ta recenzja a też nieszeptana 'marketingowa linia' - tu niczego nie ukrywam :):):) Dokonałam wyboru w mniej,niż kwadrans. Polecam.

    OdpowiedzUsuń